2 comments on “A fénynél is gyorsabban V.

  1. Szerintem a foton nem válik ketté. Vagy átkerül egy magasabb dimenzióba, vagy már eleve ott van (ez a valószínűbb a fénysebesség axióma miatt) és a látszólagos duplázódás csak a mi dimenziónkra adott vetületét érinti. Ezért végig ugyanarról a fotonról van szó.

  2. Lenyűgöző írás. Ha jól emlékszem az első részt évekkel ezelőtt olvastam, de a befejezésről lemaradtam. Hobbi szinten olvasgatok kvantum mechanikáról, de ilyen érdekeset még nem találtam. Érdekes módon arról sem olvastam, hogy a kvantum összefonódás fénynél gyorsabb kommunikációt tenne lehetővé, pedig ez alapvetően változtatná meg világképünket.

Vélemény, hozzászólás?

